ש. אפר 27th, 2024
צוות ביובית בישראל

גיליתם סתימה בביוב? מעבר לעובדה שאתם נאלצים ודאי להתמודד עם סיטואציה לא נעימה, לעיתים, גם תתקשו בזיהוי מקורה' וכחלק מכך, גם בקבלת ההחלטה לאיזה בעל מקצוע לפנות לצורך המטרה.

דבר אחד שהינו ודאי, הוא הצורך המיידי לטפל בה – בכל זאת, סתימה בביוב עלולה לטמון בחובה ריחות לא נעימים, לגרום לשיבושים בהתנהלות היומיומית ובמקרים קיצוניים היא עלולה לגרום גם להצפה.

אינסטלטור או ביובית?

נשאלת השאלה למי לפנות על מנת לטפל בסתימה? האם אינסטלטור יהיה ערוך לפתור את הבעיה או שרק חברה אשר מציעה שירותי ביובית תוכל לטפל בה.

אז ראשית כל, חשוב לציין שכיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות, האינסטלטורים יכולים לבצע הרבה יותר פעולות מאשר בעבר ולעשות זאת, בצורה איכותית ויעילה.

יחד עם זאת, במידה ומקור הסתימה הוא מחוץ לבית (ואפשר לוודא זאת, באמצעות בדיקה האם הביוב בחוץ עלה על גדותיו), הכתובת הנכונה לטיפול בבעיה, תהיה אך ורק חברה אשר מציעה שירותי ביובית.

שירותי ביובית שיעשו לכם חיים קלים

הליך העבודה

הביובית היא למעשה משאית אשר כוללת את כל הציוד הנדרש לצורך שאיבת הביוב.
העבודה עם הביובית אמורה להתבצע במספר שלבים: כאשר, בשלב הראשון, צוות עובדי החברה אמור לאתר את מקור הסתימה, פעולת האיתור תתבצע לרוב באמצעות מצלמה תרמית ייעודית.

בשלב הבא ובהתבסס על המידע אשר הגיע מהמצלמה, מתבצעות באמצעות הביובית הפעולות הבאות: שאיבת הביוב מהשופכין והזרמת מים בלחץ גבוה – אשר מטרתה לנקות את הביוב.

עם סיום העבודה, הסביבה נשארת נקייה, כאשר החברה תפנה את השופכין אותו היא שאבה, לאתרי פסולת מורשים.

שירותים של ביובית מסביב השעון

חברות אשר מציעות שירותי ביובית בדרך כלל פעילות סביב השעון (24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע) – בכל זאת, סתימה יכולה להתגלות בכל שעות היממה ואם היא לא מטופלת באופן מידי, מידת הנזק לו היא עלולה לגרום עלולה לגדול – תכולת הביוב עלולה לעלות ולהגיע לתוך הדירות, מה שיגרום לפגיעה קשה ברכוש ובמקרים מסוימים אף יסכן את הדיירים.
לכן, כבר כאשר מתגלה הסתימה, יש למהר ולהזמין את שירותיה של חברה מקצועית בתחום.
פעולת הביובית היא יחסית קצרה ובעלת יעילות גבוהה, יחד עם זאת, בכדי להבטיח שהיא תתבצע בצורה המצופה, חשוב לבחור בתבונה את אותה החברה, בהליך הבחירה, מומלץ לשים דגש על פרמטרים כמו: ניסיון, הכשרת הצוות המקצועי, סוג הביובית ותכונותיה וכיוצא בזה.

מניעת סתימות בעזרת מומחה ביובית

גרים באזור מרכז תל אביב? זקוקים לשירות איכותי ומהיר? חיפוש קטן בגוגל ממוקד כמו "שירותי ביובית או שאיבות ביוב בתל אביב או בשילוב שם השכונה בעיר" שלכם יעזור לכם לאתר בעל מקצוע ביובית אשר יסיע לכם במניעה או תיקון הסתימה.

צוות ביובית בישראל
אז נכון שבכוחה של ביובית לפתוח את הסתימה בצורה יעילה ומהירה, אבל השאיפה תהיה תמיד, לעשות הכול בכדי להימנע מסתימות.

ישנן מספר פעולות פשוטות אשר בכוחן לסייע במניעת היווצרות סתימות ובין היתר: להימנע מלהשליך אשפה לאסלה (ובעיקר מגבונים), להקפיד על תחזוקה שוטפת של הביוב – חשוב להיות עם היד על הדופק ובמידה מגלים את הרמז הדק ביותר אשר עלול להעיד על קיומה של סתימה, חשוב לעשות מעשה ולפנות לחברה מקצועית המציעה שירותי ביובית.

By admin