ה. אפר 25th, 2024
ביובית לחניון

בשנים האחרונות אנחנו עדים לבנייה מואצת של חניונים תתקרקעיים, בשל מצוקת החנייה ההולכת וגוברת והצורך בבניית מקומות חנייה מוסדרים, מסומנים ומוצלים. ניתן למצוא חניונים תתקרקעיים בבנייני דירות, מרכזי מסחר, מבני תרבות וכל מקום בו יש ריכוז גדול של מבקרים במקום וכתוצאה מכך גם ריכוז גדול של רכבים. החניונים האלו נבנים מתחת לקרקע המבנה מתוך רצון לנצל את כל שטח הבניין עד תומו, אך כתוצאה מכך נוצר מצב בו גם מערכת הביוב, שגם היא תתקרקעית, נמצאת בסמוך להם. כאמור, מדובר במבנים המאכלסים בדרך קבע מספר גבוה של דיירים ומבקרים ולכן מדובר גם במערכת ביוב פעילה במיוחד, המועדת לתקלות, סתימות ועוד.

ביובית לחניון

נוצר אם כך צורך במתן מענה לבעיות המתעוררות במערכת הביוב של בניינים אלו, בשילוב עם הצורך בהתגברות על אתגרים כמו העובדה שחניונים אלו נמוכים במיוחד. הם מכילים בקלות מכוניות פרטיות, אך משאיות לא יכולות להיכנס אליהם ולכן, הומצאה ביובית לחניונים. ביובית לחניונים היא משאית ייעודית שנועדה לפתרון בעיות בביוב בחניונים תתקרקעיים והיא מאופיינת בכך שהיא נמוכה במיוחד ויכולה להיכנס בקלות לכל חניון תתקרקעי. בדרך כלל הגובה המקסימלי בו ניתן להיכנס לחניון תתקרקעי עומד על 2 מטרים ולכן, ביובית לחניונים לא עוברת את הגובה הזה ויכולה לנסוע בקלילות ברחבי החניון ולתקן כל בעיה בביוב שממוקם בו.

הנגישות לתקלות היא חצי מהפתרון

אם הייתה מגיעה לחניון ביובית גדולה מאוד ואפילו בינונית, היה נוצר מצב בו היא צריכה להחנות מחוץ לחניון ולמתוח צנרת וציוד נדרש לטיפול בתקלה, ממקום החניה שלה ועד לפתח הביוב. המהלך הזה הוא פחות בטיחותי מהגעה ישירה למקום התקלה והוא גם מסרבל את שגרת החניה במקום, באופן שעלול לפגום בעסקים הממוקמים בו או להפריע לאנשים המבקרים בו. ביובית לחניון שנכנסת לעומקו ומגיעה עד פתח הביוב עצמו פותרת את הצורך בפריסת צינורות וציוד וכך מאפשרת המשך עבודה וחיים שגרתיים בבניין.

ביובית לחניון מתאימה לטיפול בתקלות במבנים תתקרקעיים נוספים המצריכים גובה נמוך כדי להיכנס אליהם, כגון מרתפים, מקלטים ועוד. לעיתים גם מבנים אלו כוללים בתוכם או בסמוך להם חלק ממערכת הביוב ולכן, חשוב לטפל בבעיות שנוצרות בהם במהירות ובמקצועיות.

הזמינו ביובית לחניון מעכשיו לעכשיו

כחלק מהרצון לשמירת השגרה, חשוב לבחור חברה שמספקת שירות של ביובית לחניונים תוך זמן קצר. חברה בפריסה ארצית תוכל להגיע אליכם במהירות ולפתור את הבעיה, לעיתים בלי שתיעצר כלל התנועה בחניון וחשוב מכך, מבלי שייגרמו נזקים תברואתיים כתוצאה מבעיות בביוב. לצד זאת, אל תתפשרו על איכות השירות שאתם מקבלים, שכן ביובית זקוקה לתפעול מקצועי בידי צוותים מיומנים כדי שעבודתה תיעשה כראוי. לכן, הזמינו ביובית לחניון מחברה בעלת ניסיון ושם בתחום.

By admin