ב. אפר 29th, 2024

דק בירושלים

דקים משרים אוירה של חום ונעימות בחצר. ביחד עם פרגולה תואמת , גינה או פינת ישיבה, נוצר מקום נעים לשבת בו אחר הצהריים וליהנות מהאוויר צח. כמה עולה התענוג של עבודת דק בירושלים?

עבודות דק בירושלים נקבעות  לפי מחירי הדקים אותם תבחרו, פר מטר מרובע. יש סוגי דקים יקרים יותר ויש זולים פחות. אכן מלבד המחיר, יש פרמטר נוסף העלול ליקר את העבודה מאוד. ככה זה עבודות דק בירושלים.

הצעות זולות במפתיע צריכות לעורר פעמון אזהרה

עבודות דקים בירושלים נקבעות מעלות חומר הגלם ומעלות ביצוע העבודה. מבחינת חומרי הגלם, העץ הנפוץ ביותר הוא עץ אורן והעץ היקר ביותר שנחשב לסמל סטטוס הוא עץ איפאה. מחיר דק אורן נמצא בטווח ה300 ש"ח למטר מרובע ומחיר עץ האיפאה באזור ה500 למטר מרובע. כמובן שתלוי היכן תקנו את העצים והאם תזמינו ממחסן עצים או מהמתקין עצמו.

מלבד חומרי הגלם, גם התשלום עבור עבודות הדק בירושלים משתנה מאוד.

יש שלושה סוגי התקנות דקים -דקים בשכבה כפולה, הברגה נסתרת והברקה פשוטה. בהתאם לקושי העבודה נקבע המחיר.

דבר נוסף המייקר את עבודות הדק בירושלים הוא מקצועיות המתקין. ככל שהמתקין מקצועי יותר,משך העבודה יסתיים מהר יותר. לא תצטרכו לשלם עבור שעות נוספות או להיעדר ימים נוספים מהעבודה. מתקין שאינו מומחה דיו עלול למרוח את העבודה, לעכב אתכם אם תכננתם למכור או להשכיר את הבית, לגרום לכם להפסיד ימי עבודה ולבצע עבודה לא תקינה. בנוסף, מתקין שאינו בקיא בעבודות דק בירושלים יבזבז חומרי גלם יותר מצריך ,וכפי שראינו, חומרי הגלם לעבודות דק בירושלים אינם זולים ביותר.

כאשר אתם מקצים תקציב לעבודות דק בירושלים, חלקו את התקציב לשניים. האחד עבור חומרי הגלם והאחד עבור העבודה עצמה. בצורה כזו תוכלו לחשב מראש כמה תצטרכו להקצות בצד. לאחר מכן קבלו הצעות מחיר ממבצעי עבודות דק בירושלים. הצעות זולות במפתיע, שמכסות בקושי את עלות חומרי הגלם צריכות לעורר פעמון אזהרה שמא מדובר בבעל מקצוע לא מקצועי ולכן מחירו הנמוך.יוצאים מכלל זה עבודות דק בירושלים המוצעות במחיר מבצע או במסגרת פרויקטי שיתוף וכדו'. לבנות פרגולה זה ממש לא משחקים לבנות או לבנים ,חבל לבחור בבעלי מקצוע חאפרים, עדיף להתמקד בבעלי מקצוע עם תיק עבודות מקצועי שאכן מאמת את העבודות שלהם כדי שלא תיפלו בפח!

By admin