ב. אפר 29th, 2024

אחרי שיחד עם המשפחה בילנו בחופשה משפחתית בצימר מפנק בצפון, אנחנו חוזרים עתה הביתה ומגלים ששחכנו את מפתחות הדירה בצימר הרחוק. אז לרוע המזל רשות שדות התעופה עוד לא פתחה קווים פנימיים בין אשדוד לגליל, לכן נותרו לי שתי ברירות, האחת לחזור את כל הדרך בחזרה, והשנייה היא להזמין מנעולן שיפתח לי  את הבית, ולבצע שכפול מפתחות.

שכפול מפתחות אשדוד

שכפול מפתחות:

לצורך הכנת העתק ממפתח קיים יש צורך לפנות למוקד שירות של שכפול מפתחות אשדוד. באופן כללי כדאי להקדים ולומר שלכל מנעול ישנו מפתח משלו. לעיתים קיימת סדרת מנועלים הנפתחת באמצעות מפתח "מאסטר" משותף. האופן בו עובדת ההתאמה בין מנעול למפתח קשורה לפינים של המפתח שמתאימים בדיוק למנגון הקיים במנעול. באמצעות החיבור הזה המפתח יכול להסתובב ולשחרר את הפינים באופן שיפתח את הדלת. כאשר פונים לצורך שכפול מפתחות נעשה תהליך שבו הצורה המדוייקת של המפתח מועתקת על תוך תבנית של מפתח חדש כך שגם המפתח החדש יוכל לפתוח את הדלת.

 מקצוענות בשכפול מפתחות:

שירותי שכפול מפתחות אשדוד דורשים דייקנות רבה. כדי להעתיק את ההתאמה המדויקת בין מפתח למנעול יש לשכפל את המפתח בצורה מדוייקת ביותר. הרבה פעמים מפתחות משוכפלים מצליחים לפתוח מנעולים של דלתות רק לאחר כמה ניסיונות או כאשר מופעל כוח מסוים, הדלת מוחזקת ועוד. אלה הן תוצאות של מצבים בהם המפתח משוכפל כמעט אותו הדבר אך לא בדיוק. אם אתם רוצים סט מפתחות נוחים לשימוש שפותחים את הדלת המדוברת בקלות, עליכם לבחור מקום שבו מקצוענים יודעים כיצד לבצע את עבודת השכפול ללא תקלות או חוסר דיוקים למיניהם. כך, תקבלו את המפתחות שאתם רוצים בכמה גרסאות שתרצו.

 כמה זה עולה?:

שכפול מפתחות באשדוד ע"י מנעולן דלתות באשדוד הוא דבר זול יחסית. בדרך כלל שכפול של מפתח עולה שקלים בודדים. אולם, ישנו הבדל גדול הנוגע לסוג המפתחות. כך, מפתח של דלת פלדת יכול לעלות יותר מאשר שכפול של מפתח אחר וכך הלאה. את ההתאמה בין המחיר של פעולת השכפול לבין סוג המפתח יקבעו עבורכם נותני השירות. בין כך ובין כך מדובר בדבר זול שלא דורש השקעה כלכלית כלשהיא.

 למרות המחיר, למרות השירות, לא לשכפל בלי בקרה:

שכפול מפתחות הוא קל ופשוט לביצוע עבור לקוחות שפונים לנותני שירות מקצוענים. אולם, יש לדעת שלמרות הקלות שבדבר לא כדאי להגזים ולשכפל מפתחות רבים. ישנם שבוחרים לשכפל מפתח להורים, לשכנים, לחבר וכך הלאה. אולם, ריבוי המפתחות עשוי להוביל לאובדן של מפתח ואף הגעתו לידיים הלא נכונות. לכן, תפעלו עם בקרה.

By admin