ו. אפר 26th, 2024

קרמה מרפיל הינו סוג של שיש מהטובים ביותר וברמת גימור גבוה ביותר .אין ספק שבמשך מאות שנים, אדם נאבק כדי לעשות רק הארוחה המושלמת בכל פעםשהם מבשלים , אבל רק מעטים הצליחו לעשות זאת או להניב התוצאות הרבה – הרצויות. הקדמונים גילה את כוח העצום של כלי חרס קרמיים או כלי בישול פותח את הפוטנציאל של בישול כל סוגי מזון מבלי לאבד את כל הטעמים , הרבה המבוקשים שלה או לשרוף אותו . מעניין במיוחד הוא סיר גל האבנים סנוורה משפחות רבות עם הביצועים אדירים שלה מאז ההמצאה שלו והכנסתו לשוק. זה נכון שסיר גל האבן יש מהפכה לא רק איך מכין את האוכל במיקרוגל, אלא גם אפשר למשפחות בכל רחבי ליהנות ממאכלי גורמה סטנדרטיים בשבריר של זמן, כי זה בדרך כלל היה לוקח להכין אותם.

שיששלא כמו כלי בישול אחרים עשויים אלומיניום , שיש קרמה מרפיל ברזל יצוק, פלדה, אמייל או מתכות אחרות, כלי בישול קרמיים הוכיחו שיש סובלנות גדולה לחום ישיר. טבחים מנוסים רבים יסכימו שכאשר חום ישיר אינו נשלט במהלך בישול , ואחר כך את הטעמים שלהאוכל הם בדרך כלל קשים להשגה ואת הסיכון לשריפת המזון בצורה לא אחידה או להיות מבושל הוא תמיד גבוהה. כמו כן,תיבול משמש בדרך כלל לא מקבל אפילו סוג של החום הדרוש לזה כדי לפתוח את הטעמים כנדרש נכון. סיר גל האבנים מורכב מחומר קרמי מזוגג תוכנן בקפידה כדי להשלים עם חום ישיר זה במיקרו ולהפיץ אותו באופן שווה על האוכל שבשל תוך הפקת תוצאות גורמה סטנדרטית בזמן השיא.

הסוד של סיר אבן גל מהפכני זה בארובה שלה שתוכננה במיוחד , המאפשרת לאדים לצאת בזמן הכיפה המותאמת אישית מסתובבת חום באופן שווהבמזון אשר בסופו יציקת טעמי החתימה הרבה, הרצויים לכל חלק של האוכל. זה עוזר אחד כדי להכין מאכלים מאוד טעימים, גורמה במיקרוגל כי הוא מחויב לענג את כל אחד ואחד במשפחה בחמש דקות בלבד . עם המשטח שאינם מקלומאוד אטרקטיבי שלה , אפשר להכין כל מיני מאכלים מהביצים למדברי מאפה אפילו בלי שימוש בשומנים , שמן או חמאה מה שהופך אתסיר שיש קרמה מרפיל בישול בריא מאוד וללא בלגן. היא נועדה גם עם ידית ארגונומית מאוד , מוצקה ונוחה שמאפשר לאדם להתמודד עםהאוכל החם בשלום לאחר בושל.

המלצות על קרמה מרפיל

כדי לקנות קרמה מרפיל אם אתם רוצים לבצע ריצוף לשיש .כמובן, גורם חשוב נוסף לחשבון בעת קבלת כלי בישול החדש הוא עמידותו , כמו גם להקל על ניקוי ותחזוקה באופן כללי. ברור שבשל אופיים, קרמיקה כלי בישול הם חלק של כלי הבישול ללא חלודהוהעמידה ביותר בשוקוימשיכו להיות כל כך הרבה זמן . פני השטח של סיר הזה הוא לא רגיש לכל מאכל ואינו דורש כל ליטוש או תיבול לשמור על זה. למעשה, סיר גל מהפכני זה הוא בטוח למדיח כליםוגם אחד יכול לנקות אותו עם מים חמים וסבון , ולשטוף אותו באופן נורמלי. אין ספק בכלל שסיר גל אבן המניב לא רק את התוצאות הרצויות בהרבה, בישול, אלא גם באופן דרמטי חתכים עלזמן הבישולשמספק המון חסכונות .

By admin