ש. אפר 20th, 2024

לפני חודש וחצי אני עברתי דירה באזור תל אביב ורציתי לספר לכם שהדבר היה כלל לא פשוט. הובלת דירות ממקום למקום זה דבר לא פשוט ולכן צריך להעסיק רק מובילים מקצועיים עם ניסיון רב בתחום. אני ואחי הקטן בדיוק מסדרים טיפה את החדר , אני בדיוק עובר וקורא מידע באתר קו לחינוך על אירוע קרוב שאני מתכנן להצטרף אליו. בענייני הדירה כתבתי מאמר קצרצר.

עוברים דירה

מעבר דירה הוא סיפור לא פשוט, אך רובנו מוצאים את עצמנו עוברים דירה לפחות פעם אחת, ולרוב מספר פעמים במהלך החיים. אנשים רבים עוברים מדירה שכורה אחת לבאה אחריה, עד שהם מצליחים לחסוך סכום מספיק על מנת לרכוש דירה. אנשים אחרים נאלצים לעבור דירה גם מדירות שרכשו בפועל, מסיבות שונות, כמו הגדלת המשפחה וצורך בדירה גדולה יותר, מצב בריאותי המחייב מעבר לאזור אחר, ואפילו סתם כך רצון לשינוי ולהחלפת אווירה. כך או כך, בין אם המעבר נעשה מכורח או מרצון, תהליך ההעברה אינו פשוט ודורש לוגיסטיקה ותכנון. על מנת לעבור דירה יש לארוז את כל תכולת הבית, ולהעבירה למקום המגורים החדש – ברוב המקרים על ידי חברת הובלות כלשהי. כמו כן יש לזכור עשרות פרטים חשובים – העברת מפתח הדירה לדייר הבא וקבלת מפתח חדש – כולל מפתחות לבניין, מפתח לתיבת הדואר, מפתח למחסן וכדומה; העברת הכתובת בכל המוסדות החשובים; וכמובן הסתגלות למקום החדש, במיוחד אם מדובר על מעבר דירה לעיר אחרת או אזור שונה מאד.

הובלת דירות

החלק העיקרי והמורכב ביותר במעבר דירה הוא הובלת הריהוט ושאר תכולה הדירה. הובלת דירות היא תחום מורכב. ישנן חברות רבות בשוק אשר מציעות שירותי הובלה, אולם העניין אינו פשוט כלל. יש לקחת בחשבון שהובלת דירה עולה סכום לא מבוטל. אם ההובלה היא למרחק גדול, המחיר יעלה עוד יותר. נוסף למחיר ההובלה הקבוע מראש, ישנם סכומים נוספים אותם יש לשלם. חברות הובלה רבות דורשות מחיר נוסף עבור רהיטים הדורשים פירוק והרכבה, עבור מספר גדול במיוחד של ארגזים וכדומה. בנוסף, יש להוסיף לחישוב גם טיפ אותו יש לתת לכל אחד מן הפועלים אשר עוסקים בהובלה, בפירוק ובהרכבה. בגלל המחיר הלא מבוטל הזה, ולא רק בגללו, כדאי לבדוק היטב באיזו חברת הובלה לבחור.

איך לבחור חברת הובלות

כדי לבחור חברת הובלות יש לבדוק מספר תנאים אשר מצמצמים את המגוון העצום של האפשרויות. ראשית, יש לבחור חברת הובלה באזור היציאה, מה שלרוב משתלם יותר מלבחור בחברה הממוקמת באזור מרוחק. בנוסף, כדאי לבדוק אילו שירותים נוספים מציעות החברות, והאם יש להם צורך. רוב החברות מציעות שירות של פירוק והרכבה של רהיטים גדולים. ישנן חברות אשר מציעות שירותי אריזה מספר ימים לפני ההובלה. ישנן חברות אשר גם מספקות ארגזים עבור האריזה וההובלה. לאחר שביררתם את השירותים הדרושים לכם, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין מספר חברות, ולבחור בחברה בעלת מחיר ממוצע – לא כדאי להתפתות למובילים זולים במיוחד, אך גם אין טעם לשלם מחירים מופרזים. לבסוף, כדאי מאד לחפש המלצות ממכרים שכבר השתמשו בשירותי החברות שאתם מתעניינים עליהם – הם יוכלו לספר חוויות טובות וטובות פחות, ולכוון אתכם לבחירה בחברה המקצועית, היעילה והאמינה ביותר, וכמובן גם המשתלמת ביותר.

לסיום, סרטון מצחיק על מעבר דירה:

קצת מידע איכותי לפני שינה תוכלו לקרוא על תוכנית פראוור הגנוזה התוכנית בשם " העוקץ " , במה ביקורתית מקצועית ביותר! אז לא לפספס

By admin