ו. אפר 19th, 2024

על מוניות לנתבג בחורף


נמל התעופה- מוניות לנתבג גטוויק , הידוע גם בכינויו בלונדון גטוויק , ממוקמת כ 50 המשרד להגנת הסביבה לכיוון הדרום של מרכז לונדון. זהו שדה התעופה הבינלאומי השנייה בגודלו בלונדון. בשנת 2011, כמעט 34 מיליון נוסעים נסעו הלוך ושוב דרך גטוויק שהופכים אותו לשדה התעופה העמוס ביותרבבריטניה השנייה אחרי היתרו. בשל הנוכחות המשמעותית של שלושה הסוגים העיקריים של חברות תעופה , אמנה , ללא קישוטים ושירות מלא, שדה התעופה הזה הוא די פופולרי בקרב תיירים ואנשי עסקים .

כדי לשרת את הצרכים של נוסעים ,מגוון רחב של שירותי מוניות זמין בגטוויק . עם זאת, המחירים שלהם משתנים מאוד . אם אתם שוכרים מונית סטנדרטית למרכז לונדון , תצטרך לשלם משהו בין 50 £ ו £ 100. מוניות מורשה בדרך כלל פטור מהיטל העומס , אבל לפני שכירתמונית כזו , מומלץ לבדוק עםהחברה. מוניות לוקחות כשעה כדי להגיע למרכז לונדון , אם כי הרבה תלוי במצב התנועה הכללי ואת זמנו של היום . כל ההפעלה מוניות לנתבג בנמל התעופה גטוויק הוא מטר . עם זאת, כדי להימנע מהפתעות לא נעימות , במיוחד ביום תנועה כבד, לשאול את חברת המונית לצטטמחיר.

ניתן להזמין את המוניות או על ידי אינטרנט או טלפון. בשני המקרים, תתבקש למסור את פרטי הטיסה שלך , כךשהנהג יכול לבדוק את מצב הטיסה שלך לפני יציאה לדרך כדי לאסוף אותך. לחוויה מפנקת , אתה יכול לבחור עבורמכונית נהוגה בידי נהג במקוםמונית רגילה. בנוסף למיזוג אוויר וריפוד אקזוטי, מוניועל מונית לנתבגת יוקרה בדרך כלל מצוידות במתקנים כגון וי פי  , קונסולות משחק , עיתון וכיבוד קל. יש כמה חברות מוניות בנמל התעופה גטוויקשביהיה התאמה אישיתמונית השירותבכל הדרישות שלך. בהשוואהלמונית סטנדרטית , מוניות לנתבג יוקרה אישית אלה הן יקרות.

דמי חנייה בשדה התעופה הם גבוהים למדי ,וחברת המוניות תגבה תשלום מאגר המידע לציפורים בישראל נוסף, אם מסיבה כלשהי , לנהג יש לחכות לך במגרש החניה . אפשרות טובה יותר תהיה להחליף את מספרי הטלפוניםולשאול את הנהג לחכות בחוץ, בזמן שאתה גורר את המטען שלך מחוץ לאולם הגעה. בזמנים של התראת אבטחה גבוהה, אפשרות זו לא תהיה זמינה ,ותצטרך לשאת בהוצאות נוספות.

כל המוניות בנמל התעופה גטוויק ברישיון ומבוטח באופן מלא . זה חובה שיהיה להםמכשיר GPS תפקודי ( מערכת מיקום גלובלית) . בנוסף, על פי בקשה , הם מספקים מושבי בטיחות לילדים או כיסאות מסתובבים , ללא עלות נוספת . ישנם יותר מ -600 חברות מוניות בנמל התעופה גטוויק . בהצעהללקוחות הפיתוי , מוניות לנתבג ספקי השירותים לעתים קרובות מציעים חבילות מוזלותוהחברות מרגשות. אם אתה נוסע לעתים תכופות , הצעות אלה בוודאי לעזור לך לחסוךהרבה כסף.

By admin