ג. אפר 23rd, 2024

אופן שבו אתה בונה מאמרי התוכן שלך לא אמור להשתנות כשאתה כותב לחלוקה לספריית שיווק מאמר או לאתר האינטרנט שלך, זה באמת צריך להיות גורם עקבי בתוך אסטרטגיית שיווק המאמר שלך. השימוש במילות מפתח וביטויים מפתח הוא קריטי עבור כל מאמר. בחירת ביטוי מתנפחים מפתח היא אופן שבו קוראים וגוגל מוצאים אותך, נותנים לך מבקרים תנועה נחוצים. כל מילת מפתח על מתנפחיםצריך להיות נחוש ביסודיות. לאחר מכן ניתוח נוסף אמור להסתיים כדי לראות אילו אתרים הם המעסיקים מונחי חיפוש. אז אתה רוצה להחליט אם אתה יכול להתחרות על מילות מפתח אלו. אתה הולך צריך לבעוט מישהו מחוץ לדף הראשון של תוצאות מנוע החיפוש, אם אתה רוצה לקבל את כל תנועה.

מה שדרוש למאמר מצויין

במקרה שאתה לא אוהב לכתוב או מאמין שאתה פשוט אינו יעיל מאמרים, זה הוא בחירה מעולה להשקיע קצת זמן בקריאה רבים של מאמרים בדירוג הטוב ביותר באתרי פרסום מאמר. בטח יש לך את היכולת לראות איך הם תוכננו ונבנו וגם איך הם מכוונים את מבקר כל הדרך למטה לכיוון תיבת המשאב בחלק התחתון של הדף. חלק מהתוכן ביותר שנכתב בעוצמה מורכב מהרבה סעיפים קצרים, והם בדרך כלל מורכבים בשפה יומיומית. הימנע משימוש בכל שפה מסובכת שהמבקר שלך לא יהיה מוכר. המבקר שלך לא צריך להתמודד עם משהו שדומה לעבודת דוקטורט. כולל הרבה שטח לבן. זה יגרום לתוכן שלך יופיע פשוט לקריאה. אין לשים קישורים לאתר שלך באינטרנט או בכל הפריט אחר בגוף העיקרי של המאמר שלך, ייתכן שהיא ירדה. הם צריכים להיות ממוקמים רק בתוך סופר תיבת הביו שלך.

כותרות צריכה להיות מושכת את העין

הרבה אנשים לא יכול לקרוא את כל המילים בדף שלך. הם מחפשים ביטויים ספציפיים וביטויים אשר עשוי להיות מפתח לדילמה העיקרית שלהם. השתמש בם בכותרות שהקורא יבחין. הקורא לדלג לכיוון ההיבטים של תוכן המאמר שלך שמעניינים אותו ביותר. כותרות הן חיוניים ביצירה של כתיבה שהם צריכים להיות קצרים ומפתה. הכותרת שלך לעבוד יחד במאמר ואת המאמרים שלך עובדים יחד באסטרטגית שיווק המאמר שלך.

7 סודות לבניית גוף מתנפחים

  1.  כדי להיות בטוח לנצל את מילות המפתח שלך במשפט הראשון של המאמר שלך, תיבת דואר מספר הפעמים בתוך הליבה של הטקסט, ועוד פעם אחת במשפט האחרון.
  2.  הרבה אנשים באינטרנט ברחבי עולם בחיפוש אחר פתרונות לבעיות או שאלות שיש להם, אז אתה חייב לעשות את המאמר שלך מאיר עיניים ובעל ערך, ומעודד את הקורא לכיוון החלק התחתון של הדף בדיוק איפה תיבת המשאב שלך היא.
  3.  בתוך אזור ביו באמת צריך להיות קריאה לפעולה של מבקר המדינה, ומעודד את הקורא ללחוץ דרך למידע נוסף.
  4.  חלק מהאתרים באינטרנט מאמר השיווק לאפשר לשני קישורים, אחד שבו דף הפתיחה שלך יהיה כנראה.
  5.  למרות שאתה יכול להיות בכתב ערעור כיוון שמנועי החיפוש העיקריים, מתנפחים צריך לזכור שאנשים מעיינים המאמרים שלך.
  6.  לזכור כדי לעקוב אחר התוכן שלך לעתים קרובות, ולהבין אותם הדפים שמקבלים הכי הרבה הצופים. ואז להעתיק את המבנה והשיווק של מאמרים אלה.
  7.  גם יצירת רשימות ממוספרות ורשימות עם תבליטים הופכת חדשות את הדף של טקסט שנכתב נראה הרבה יותר מושך, כמו גם פשוט לקריאה.

ודא כי תוכן המאמר שלך הוא ייחודי כמו אתרים מכובדים דורשים את זה וכך גם גוגל. האם Google מדד עותק אחד בלבד של מאמר ולהתעלם מכל שאר כתוכן משוכפל. מתנפחים בואו להראות את האישיות שלך דרך ואסטרטגיית שיווק המאמר שלך תהיה ייחודית כמו שאתה.

By admin